Mina nya saker

Hej på er! Idag så gick jag upp vid 10 tiden, trodde att jag skulle sova längre hehe :P. Tittar just nu på Extreme home makeover. Gråter nästan alltid i slutet när familjen får se sitt nya hus haha. Tjejen som skulle fixa sina naglar igår kommer idag kl 13:00 istället, lång historia hehe :P. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer haha kommer kanske på något mer sen ;).

Detta fanns i mitt paket som jag hämtade upp igår.

Från min pojkvän <3 tack älskling



Uv gel glitter


Baby pink 2 way nail art pen & brush


Mina fina dotting pen. Många storlekar att välja mellan


500 Naturella tippar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



vart har din kille köpt detta UV nagellacket?

2011-11-17 @ 22:49:35

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0