Gel Shiny Sequins

Hej på er! Är hemma hos min älskling, saknad den jäveln redan hahah. Är så glad att jag har honom i mitt liv <3. Nu blir mys till någon film, vi har många bra filmer att titta på. Mumsar även i mig lite godis vilket jag inte har gjort på ett tag nu :/. Är väldigt duktigt med att inte äta allt för mycket sött eller onyttiga saker som tex chips. Har gått ner
4 kg genom att undvika allt för mycket sånt.

Dessa måste jag så köpa, det är Gel Shiny Sequins


Så snygga färger jag dör


Fast jag ska vänta till jag får min lön. Har beställt mycket små saker till naglar både förra veckan och denna veckan, som tex nagellackstorkare, nagelbands steel puscher, clear rhinestones, hand cushion, glitter lim, acryl penslar m.m. Får nog ta det lite lugnt nu haha :P. Men det finns så många roliga och fina saker till naglar som man bara vill ha och måste ha hehe :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad ska du göra idag då? :)

2011-11-07 @ 13:12:47
URL: http://stockholmtomarbella.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0