Give Aunt Medina a big smile

Hej på er! Vaknde fan 12:30 idag :/ min klocka på mobilen ringde inte. Fan känns som jag har en liten hobbit på mitt huvud hehe. Idag skulle jag bygga en clear gel tipp men eftersom jag vaknade så sen och känner mig mega död just nu så får jag ta det imorgon istället :P. Men längter verkligen att testa det. Ska lägga ut ett youtube klipp senare hur det ser ut när man gör en clear gel tipp :).

Igår så vara jag i Malmö och besökte min storebror, Miresa och lilla Savannah. Hade riktigt skoj, skönt att komma ifrån bajs Landskrona ett tag. Försöker verkligen åka och träffa dem så ofta jag kan. Barn växer så snabbt så jag vill inte missa allt för mycket av hennes uppväxt. Köpte även lite saker igår, min favorit mascara, 2 st nail art nagellack (orange, mörk rosa/röd) och en chockrosa nagellack, orkar ej ta bild hehe :P. Verkligen inte på topp humör idag.

Min söta lilla Savannah


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0