Födelsedagsmiddag

Hejsan. I söndags så besökte familjen min storebror och hans flickvän i Malmö. Min storebror fyllde år, så det blev en födelsedagsmiddag. Hennes familj och min familj träffades även för första gången. Men så som dem betedde sig, hade man trott att dem har känt varandra länge haha. Det blev mycket skratta och god mat. Det var jätte skoj att vi alla kom så bra överens och hade det trevligt.

Min lillebror i bilen påväg till Malmö


Väldigt god mat blev det


Detta måste ha varit den godaste princesstårtan jag har ätid haha


Här har vi födelsedagsbarnet haha


(blev inte många bilder, hade ej min kamera med mig)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, nu blev jag sugen på tårta! ;-)

2011-05-11 @ 19:41:54
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0