Bilder från igår

Igår så hade jag en riktigt rolig dag/kväll med mina vänner. Först så åt vi på Mezo, därefter glass inne på pistachia. Efter att vi hade ätit oss verkligen mätta med både det ena och andra så var det dags för bio. Filmen vi tittade på var Min låtsas fru. Tycker filmen var bra och väldigt rolig.
En film som är perfekt när man ska ha tjejkväll.

Lite bilder från igår

Så här såg jag ut


Blev bakadpotatis och tabouleh


Inte för att skryta men min tabouleh är godare


Jag och Tanja inne på Mezo


Jag och söta Senija


Give me some love


Min tvilling haha :)


Jag och fina Tanja


Min favorit


Jag och Senija inne på bio


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade jääääääääätte kul.....när jag ser bilderna på maten och glassen så blir jag hungrig hahha

2011-03-14 @ 16:22:57

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0