Henke Larsson

Idag har jag haft en riktigt skoj och rolig dag med Jessie och Tuba. Först så solade dem två, jag orkade inte idag :P därefter så blev det (kina)Buffé i Basilika och det var lika gott som vanligt. Fy vad jag kände mig mätt efteråt det var nästan så att jag ville knäppa upp byxorna haha.

När vi reste oss upp för att ta tee så såg vi en person som vi/jag aldrig hade ens gissat skulle ha vägarna förbi Landskrona eller äta buffé på Basilika nämligen Henke Larsson. Modiga Jessie vågade gå fram och frågade om vi kunde ta en bild, om jag och Tuba hade varit där själva så hade han redan hunnit lämna Landskrona innan jag och hon hade bestämt oss om vi ska fram och fråga hahah. Detta är andra gången jag träffar på Henke första gången var i Hbg inne i ett Gatukök haha


Buffé på Basilika


Första gången jag tar en bild med en person som är känd


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0