Kiss everlasting french lösnaglar

Här kommer bilder på mina lösnaglar som jag lovade i natt och allt jag använde mig av för att få ett snyggt resultat ;)

Jag använde Kiss everlasting french lösnaglar. 

Limmet man får med är riktigt bra, allt sitter på sin plats ;). Finns att köpa inne på Kick men dessa fick jag gratis när jag beställde ett paket från kicks. I butiken finns dem i lite större förpackning och kostar 125 kr. Det var lätt att hitta perfekt storlek och ger ett naturligt resultat. Om ni är intresserade att köpa så har ni länken här (Kiss).

(här kan ni även se hur mina naglar såg ut innan)


För att få det lite snyggare så använde jag mig av dessa 2



Och nu til Resultatet



Är väldigt nöjd


På dessa två bilder hade man inte trott att det är lösnaglar, tycker jag iallafall ;)



Nu ska det bli intressant att se hur länge dem kommer att hålla.
Ska tvätta håret snart så vi får se hur bra dem klarar av det hehe :P

Vad tycker ni blev det snyggt?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0