Top 10 + all stars = bra eller dåligt?

Idag så såg jag och min älskling första avsnittet av So you think you can dance Top 10 (säsong 8). Nu tävlar dem inte längre som par utan var för sig. De tävlande kommer nu att dansa med All stars.

Jag vet inte varför men jag tycker det är dåligt att all star är tillbaka igen. Visst det är skoj att se ens favoriter på nytt, men jag kommer ihåg från förra säsongen så hände det att man ibland glömde den som tävlade och tittar istället på all star som han/hon dansade med. När dem gamla gjorde bra ifrån så hamnade dem nya i skuggan. 

Brandon
är en av all stars och han är min favorit och om ens favorit dansar vem kommer man titta på då??. Sen hände det också att domarna nämnde en all star som precis har dansat hur duktig han/hon är, och det är sånt som gör att dem gamla hamnar i centrum då och då.


Avsnittet vi tittade på idag, hände det att vissa all star tog lite mer uppmärksamhet från dem nya.



Vad tycker du är det bra eller dåligt att all stars är tillbaka igen?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0