Smurf natt

God morgon folket! Fy vad jag är trött vill gå tillbaka till sängen och sova mer hihi. Där vid 13.00 tiden ska jag hem till min kusinkopp kaffe och kanske lite senare på dagen så ska jag iväg och sola med Tuba och nej inte ute eftersom vädret är bajs här dag in och dag ut :/ regnar just nu

Inatt så hade jag lite svårt att sova så kl 02:00 på natten bestämde jag mig för att ligga i sängen och måla min smurf teckning hahah vilket hjälpte eftersom jag började bli allt mer trött och seg.

Min första Smurf teckning

1. Ritade klar min smurf teckning i onsdags


2. Målade klart min smurf inatt kl 03:00 :P


3. Och här har ni slut resultatet


Kommentarer
Postat av: Angelica

snygg smurf ! ;)Har du lust att följa mig på bloglovin, så kan jag följa dig också? :)

2011-07-24 @ 12:00:59
URL: http://angelangieee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0