Ocean's twelve

Hej på er snart dags att sova :). Kom hem för typ en halv timme sen. Direkt när jag kom hem så var jag tvungen att städa undan vilket kändes lite segt att göra 1 på natten :/
jag orkar inte vakna på morgon och se röran :P.

Jag och min pojkvän hade filmkväll hemma hos mig idag, vi tittade på Oceans twelve. Jag tycker att dessa två vi har sett har varit bra, spännande och lite roliga oxå ;). Jag tycker att elven är nog lite bättre men jag tror det beror på att twelve kändes mer komplicerad när dem i slutet avslöjar allt, så jag måste nog säga att eleven hade bättre slut men båda är riktigt bra.
Imorgon så ska vi titta på Oceans thirteen.



Sov gott folket så hörs vi mer imorgon

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0