Nått sin gräns

Hej på er! Vaknade för en liten stund sen. Ska vid 13:00 tiden dra till
min pojkväns syster på kopp kaffe :).

Igår
så var jag och solade med Tuba. Har blivit lite brunare men jag tycker inte att jag märker det lika mycket som jag gjorde i början för då såg jag direkt efter att jag (shit många jag, jag, jag hehe) hade solat färdigt, vem vet min brunhet har kanske nått sin gräns och vägrar bli brunare :P...jag hoppas verkligen det inte är så haha eller så bara inbillar jag mig :P

Solar alltid i Stående och för det mesta blir det 6 min 51 sek
men av någon anledning blir jag snabbt uttråkad och har svårt att bara stå stilla haha tur att jag inte tar liggande i 20 min :P vet i fan vad jag hade gjort då haha


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0