Lite sommar känsla in the air

Hej på er! Nu så har man inte bloggat på 2 dagen, har inte hittat inspirationen till det eller ork. Har inte gjort så mycket dessa två sista dagarna. I söndags så var jag iväg och fikade med Jessie och Tuba, blev även att vi solade. Igår så blev det glass nere vid stranden med min pojkvän.
Så har mina två dagar varit.

(söndags) Jag och min pojkvän tog lite bilder medan vi väntade på att hans mamma skulle handla färdigt inne på Plantagen


the smell of
summer




Jag och min sötnos

Hahaha lång historia bakom det extrema skrattet :P


Sommar bild


Jag är så glad att sommare har kommit att jag måste visa det med ett hopp haha

Kommentarer
Postat av: sarah

hej hur är det gumman =) fin bild

2011-07-12 @ 19:47:58
URL: http://klarahs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0