Falling skies

Hej på er ska snart iväg och sola(saolariet) med Tuba och därefter så ska vi träna. Eftersom jag tränade hårt idag så ska jag ta det lite lugn, det var ett bra tag sen jag tränade två dagar i rad :/.

Har glömt att skriva, jag och min pojkvän har börjat titta på en ny serie haha vi har sjukt många serier som vi följer nu tillsammans :P. Falling skies heter vår nya serier, det är action/Sci-Fi. Vi har sett 3 avsnitt och av det vi har sett verkar den vara bra men ibland glömmer man bort att det är en serier vi tittar på, känns mer som en lång film. Men den är helt okej och om man tycker om action/Sci-Fi så kommer man tycka om Falling skies.


Kommentarer
Postat av: keela



du trycker på gilla-knappen på min blogg till höger :)

2011-07-04 @ 20:54:28
URL: http://keela.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0