Energy Drink

Ni som har läst min blogg ett tag nu vet att jag ibland kan vara energy drink galen hehe. Det finns perioder där jag dricka en varje dag och ibland kan det gå veckor utan energy drink men det är inte så vanligt att det händer haha ofta blir det iallafall 1-2 i veckan.


Fast för mycket av det goda är inte så bra det heller och sen i längden kan det bli dyrt oxå. En redbull för 15 kr varje dag i 10 dagar blir 150 kr, så om man ser det på det sättet så blir det dyrt. Av energy drink kan man få gula tänder och det kan oxå bli ett beroende. Lite nackdelar men det är för gott för att sluta helt hahaha


Som med det mesta så hittar man sina favoriter.Första plats för mig kommer (1)Wild Dragon, därefter (2)Redbull och på tredje plats (3)Powering och sist (4)Hustler.

Kommentarer
Postat av: LindaL

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D

2011-07-21 @ 19:33:17
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0