Depend Powerflex Nagelstärkare

För några dagar sen köpte jag Depend Powerflex Nagelstärkare. Jag har blivit lite nagelfixerad och vill ge mina naglar det bästa. Jag planerar att köpa Gele kit från Depend så att jag kan bygga mina naglar hemma och då är det viktigt att man vårdar sina naglar bra, speciellt när man bygger eftersom det kan skada naglarna.



Så vad hjälper Powerflex Nagelstärkare med:
Skyddar och bygger upp Din nagel och verkar omedelbart. Förhindrar att nageln knäcks, flisas eller skadas. Berikad med kalcium och vitamin B5. Perfekt för Dig som är mycket i vatten då Powerflex Nagelstärkare förhindrar att vatten tränger in i nageln och gör den mjuk.

Användning:
Applicera 1-2 lager som Baslack och därefter ett lager var tredje dag för bibehållen effekt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0