centrum, thai och solarium

Hej på er! Sitter hemma och tar det lugnt. Tänkte tvätta håret nu, verkligen jobbigt att ha långt hår under sommaren :S.

Var innan med Tuba i stan, hon skulle titta runt lite bland kläder. Sen när vi hade gjort det så stack vi och åt Thai, götttt. Tuba fick mer än mig plus han killen sa till henne att hon ska få det nya medan andra som kom efter oss fick det "gamla" haha. Tuba du har hittat dig en ny beundrare hehe ;).

Därefter blev det solariet. Känner mig lite brunare nu men det är så irrrriterande att mina ben(knä ner) tar sååååå längt tiden för att bli bruna vad måste jag göra för att få dem oxå att bli bruna AAAAA hahah :P

Thai idag med Tuba


Kommentarer
Postat av: sarah

hej gumma allt bar ??

2011-07-07 @ 18:37:48
URL: http://klarahs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0