Bygga bygga snart :)

Hejsannn! Jag och min pojkvän är hemma hos honom nu men ska snart åka hem till mig där vi ska titta på True blood och Falling skies :D.

Idag så fick jag låna lite saker till att bygga naglar av min pojkväns syster. Ska bli skoj när jag väl sätter igång. Första gången kommer det nog se hemskt ut och ta en
evighet för mig att bli klar hahah :P

Det jag saknade fick jag låna av min pojkväns syster till att bygga naglar hemma

Detta saknade jag: Nagelsax och vita tippar... allt annat har jag redan :)


Jag fick lite dekorationer till naglarna


Kommentarer
Postat av: Linda

men vad kul sen när du lär dg och blir bättre, du sparar ju massor av pengar om du gär det hemma, kan vara lite kul att göra sina vänners naglar snygga ibland med ju, sitta och pyssla lite och så :)

2011-07-26 @ 16:25:39
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0