Lite av Malmö

God morgon på er! Fy vad jag är trött och huvudvärk kvar fortfarande från igår :(.
Ska få i mig något gott nu tänkte jag.

Igår så var jag och besökt min storebror, Miresa och mina söta Savannah i Malmö. Det var jätte skoj och mysigt. Min storebror gjorde bakad potatis. Omg jag åt nästan 2 st hehe och så packade Nermina även ner mat till Ivan, så snällt.

Lilla Savannah växer och växer haha nu 21 dec så blir hon 4 månader tiden går snabbt. Hon ler och skrattar hela tiden speciellt när min bror säger något haha. Man vill bara äta upp henne :D. Saknar henne redan :( varför kan dem inte bo här i Landskrona så att jag kan gå hem till dem varje dag.

Min storebror är så otroligt duktigt när det kommer till att fixa ihop god mat.
Igår så gjorde han bakad potatis med kycklingröra till oss


Min älskade Savannah faster älskar dig så otroligt mycket

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0