Glitter

Hej på er sötizar! Gick upp rätt så sent idag fast inte konstigt somnade runt 3 på natten :/. När jag vaknade så gick jag in på Fb och där hade alla skrivit "snö" men när jag tittade ut så var det bara regn haha måste ha sovit förbi vintern haha

Igår så var Liliana hemma hos mig, byggde hennes naglar

Jag använde mig av mina färdiga tippar (glitter).
Det var väldigt praktiskt, snabbt och man slapp glitter över allt haha men något som var lite jobbigt, att jag inte kunde fila på tippen eftersom glittret började försvinna :/ så det gjorde det lite svårare att jämna och släta ut :S. Men slut resultatet blev ändå snyggt ;)

Ska in till stan nu med Salam och sen där runt halv 3 ska Edona komma till mig,
ska bygga hennes naglar :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0