En rolig kväll med min söta Senija

Hejsan! Igår hade jag en rolig kväll med Senija, en biokväll och ja vi såg äntligen Twilight breaking dawn del 1. Innan bio så köpte vi en massa godis och choklad, gamar haha. Väl på bio så sa jag till Senija att vi tar den stora meny som gick på 99 kr med stor snacks, stor popcorn och 2 stora läska haha. Kan säga att hälften av allt vi köpte blev
över förutom snacks det tyckte vi bäst om :P.

Sen var det skönt att ingen satt bredvid oss. Hatar när det är jobbiga människor in till en som inte kan sitta stilla, som tar ens armstöd, som tuggar så högt att det svider i öronen eller som skrattar när det inte är ens roligt :/ 

Gott gott blir sugen på allt detta igen nu när jag tittar på bilden hahah. Om ni undrar varför det ser så tomt ut i biosalongen är för att jag och Senija kom dit först :P



Tack får en trevlig kväll Senija nästa år blir det Breaking dawn del 2 på bio igen :)

Inlägg om filmen kommer upp lite senare

Kommentarer
Postat av: senija

Tack Gumman för en underbara kväll...det var jätteeeee kul :)

2011-12-04 @ 14:52:46

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0