En mysig lördag med min älskling

Hej på er! Igår hade jag en riktigt mysig kväll med min älskling. För första gången på länge kände jag mig lite nervös när mina pojkvän skulle komma och hämta upp mig där vid 20:00, kändes verkigen som en date helt plötsligt haha. Vi åt på basilika, jag fick äntligen min friterad banan med glassss :D. Efter att vi hade ätit färdigt åkte vi hem till mig där vi tog det lungt framför en ny serie som vi började med förra helgen, Friends with benefits. Vi var omringade av 
levande ljust i min lägenhet, var riktigt mysigt.

Senare på natten kom vi på att vi inte tog en enda bild tillsammans :(, nästa gång måste vi :D

Lite tråkigt att mina vårrullar inte var så goda :(


Äntligen fick jag friterad banan:D


Min stiliga älskling


Jag

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0