Medina tipsar Depend gele kit

För ca 2½ veckor sen byggde jag mina naglar själv hemma med hjälp av Depend Gele kit. Jag är riktigt nöjd, bästa 150 kr jag har lagt. Resultatet blir som salong tycker jag plus att det håller i, sitter verkligen på plats. Jag tycker oxå att det var lätt att bygga naglarna med depend gele kit, inte så invecklat. Det känns inte ens som jag har tippar längre, mer som det är mina egna naglar är så van vid dem nu. Tycker oxå det är riktigt snyggt. Att bygga naglar har verkligen blivit ett nytt intresse hos mig. Ska bli skoj när jag ska bygga naglar till mina kompisar :).

Jag tipsar verkligen Depend gel kit om du vill bygga naglar hemma
 och inte vill lägga 400 kr-uppåt.


För att vara första gången så blev resultatet riktigt bra tycker jag, andra har oxå sagt det.


Ser verkligen ut som det är mina egna naglar.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0