Vill testa något nytt

Varje höst/vinter köper jag alltid något liknande stövlar. När jag går in i en skoaffär så söker jag alltid efter "min stil" stövlar varenda gång. På något sätt blir det en trygghet. Men ibland klarar inte "min stil" stövlarna alltid av regnet vilket leder till våta och kalla fötter

"Min stil" stövlar som jag alltid väljer.
Dessa köpte jag förra vinterna i Skopunkten 499:-



Det jag vill köpa eller kanske kommer att köpa denna hösten/vinter, är ett par kängor/boots och ett par gummistövlar. Här kan jag hålla mina fötter torra och varma. Att använda kängor/boots kommer nog inspirationen från Kenza. På hennes blogg har hon visat hur man på olika sätt kan kombinera sina kängor/boots till att få en snygg outfit. Anledningen till gummistövlar beror mycket på att jag är trött på att ha våta fötter.   

Dinsko


Men vi får se om jag gör det eller inte ;).


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också märkt att jag alltid dras till en viss typ av plagg, och försöker då och då att tänka lite outside the bokx och använda något helt annat, och det blir succé! jag mår bra av att ha nått helt annat, man blir modigare och testar mer, och just de där bootsen längs tupp till vänster tycker jag är extremt snygga! :)

2010-09-14 @ 17:01:48
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: OLIVIA - FOTOBLOGG

jag vet att du inte gillar reklam, det gör inte jag heller..

Men jag vet att du vill du få fler läsare?:)

jag blev medlem på en sida där man får fler läsare helt gratis o det fungerar skit bra!:)

bli medlem du med!!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=olivialarssonfoto

2010-09-14 @ 18:11:39
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0