Ny foundation

Jag har använt Id bare minerals nu i ca 8/9 månader, men känner att jag vill byta foundation nu plus så har jag tröttnat lite på puderformad foundation. När jag köpte nya veckorevyn så tipsade dem clinique anti blemish liquid makeup för personer som har finnar/ojämn hud. Ska testa Clinique anti blemish liquid makeup i en vecka innan jag ger mitt omdöme och betyg.


youtube har man hört mycket positivt om Clinique anti blemish liquid makeup så det ska bli intressant att se om jag får samma resultat och blir lika nöjd oxå.



Kommentarer
Postat av: a

Hej, måste först säga att du har en grymt snygg blogg! :)

Jag undrar om du gör gratis designer? Jag skulle sååå gärna vilja ha en, har verkligen kämpat med min ett tag nu, kan en del men skulle behöva lite hjälp, skulle bli glad för ett undantag? He-he, tänkte göra en ny blogg.. mejla mig om du är intresserad eller inte, mejlen står! Kram annie

2010-10-26 @ 20:03:16
Postat av: LINA K - blivande författare!

Ser fram emot att höra vad du tycker om den! Har själv funderat på att köpa den, eftersom jag har varit otroligt nöjd med deras anti-blemish-hudvårdsserie! =)

2010-10-26 @ 21:01:12
URL: http://eimk.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0