Vår lilla road trip

Igår så hade jag och mina 3 tjejkompisar en lite road trip upp till Småland, vi hälsade på vår vän Selime. Sammanlagt blev det 3 timmars körande (framochtillbaka). Vi hade så skoj på vägen dit att tiden gick hur snabbt som helst. När vi hade kört halvvägs så stannade vi och köpte godis på Gotteboet och åt inne på Mc.

Det var skoj att hälsa på Selime och se hur hon bor och se oss omkring i lilla Ljungby. Selime tog oss ut till hennes favorit pizzaställe och måste säga er att deras pizza var verkligen god. Vi hann inte göra så mycket eftersom klockan gick allt för snabbt och vi fick inte glömma att hemresan är 1½ timme tillbaka. Där vid 20:30 var jag hemma hos min pojkvän. 


Lite bilder från igår


I bilen

Jag och Tanjas dotter


Senija


Tanja


Salam vår chaufför


Vädret var delvis på vår sida, det regnade till då och då
 

Godis stopp blev det bland annat ;)


Candy world :)


Tuggummi som liknar en tennisboll


Blev även Mc så klart



Fina Salam och Selime


Lilla Lemiss och Angjelina (Selimes dotter)


På vägen hem började vi sakna allt mer vår lilla Landskrona eller allmänt ställe som vi känner till haha :P. Hemresan var lite skrämmande eftersom det var mörkt och dimmigt ute och så var det även lite halt på motorvägen. Men vi klarade oss, hela resan gick bra och vi var alla hemma i säkerheten där vi kände oss hemma som mest :) 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Shit vad cool tennisboll :D

2010-11-09 @ 14:03:32
URL: http://www.lafemmes.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0