Brann inne i Center syd köpcentrum

Igår när jag, killen, hans mamma, hans syster och hennes son var inne i Center syd köpcentrum, hör vi plötsligt någon säga i högtalarna att det brinner och att alla måste ut "detta är ingen övning". Det var en tjej som sprang ut med folie i håret, så synd höll på göra slingor. Det brann inne i Kappahls. Det var en trasig lysrörsarmatur som orsakat en mindre brand. Precis där vi gick förbi.

Fy fan första gången jag är med om att detta händer i ett köpcentrum alls då jag är där. Jag som skulle precistitta på lite skor till mig :P

Bilder från igår

Brann inne i Center syd köpcentrum




Han mannen som satt inne i brandbilen tog helt plötsligt upp sin digitalkamera och började fota


Kommentarer
Postat av: My

ojdå :P hahaha

2010-05-29 @ 12:29:36
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0