Gi Joe the rise of cobra

Hej på er. Vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg, känner mig tom i huvudet :P. Vädret är tråkigt. Var typ värsta stormen imorse. Igår så tittade jag och killen på Gi Joe the rise of cobra.
Ibland kan det vara bra att titta på en film man redan har sätt, då vet man att den kommer att vara bra och då behöver man inte vara orolig att man kommer spendera 1½ timme av sitt liv på en dålig film.

Filmen vi tittade på igår


Men jag återkommer senare, kanske blir på bättre humör att blogga då


Kommentarer
Postat av: EmiliaEmilia

allas bloggdagar går upp och ned. Hur ser helgen planer ut? hoppas att du får strålande sol!

2010-06-09 @ 12:48:18
URL: http://espot.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0