Lego Harry Potter year 1-4



Jag har spelat en massa olika spel, från Shrek 2 till Resident Evil 5. Men jag måste säga att Lego Harry Potter year 1-4 är nog det tråkigast spelat jag har spelat.


I stort sätt så är man på samma plats hela tiden. Det är fram och tillbaka genom samma ställe man var för ca 10 minuter sen. En massa onödiga videoklipp som vara allt mellan 5 sekunder till 2 minuter. Om det inte var för alla repeterade platser och alla onödiga videoklipp så hade spelet varit väldigt kort. Måste även påpeka att kameravinkeln suger.

1½//2 av 5



Det endaste som gör spelet okej är att jag och min pojkvän kan spela det tillsammans. Just nu spelar vi Lego Harry Potter bara för att spela klart skit spelet.


Kommentarer
Postat av: mhalin

hahaha , jag brukar älska lego spelen! :D iallafall starwars och sen indiana jones! :D

2010-07-11 @ 17:36:18
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: melly

kanske för att d e från 1 t 4 år??!

2010-07-22 @ 16:10:46

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0