Vi är små spelnördar :P

Hej på er. Sorry för en dålig uppdatering, fast så kan det bli ibland :P. Direkt efter praktiken så stack jag till killen. Vi spelade Rainbow 6 Vegas, vi är små spelnördar :P. Känner mig faktiskt lite sjuk, mmm man undrar vad det kan vara.


Imorgon ska jag upp 7 :(, det var länge sen jag gick upp den tiden. Kommer jag klara av det?


Detta är vad jag ska göra imorgon:
1.Studibesök
2.Hämta mina nya glasögon, äntligen
3. (kanske) Vaccinera mig, s t o r fobi för sprutor
4. Sen blir det hem och bli ompysslad av killen :)

 
Spelet som jag och killen har fastnat för :P



Men nu blir det att rulla ihop sig i täcket och sova. Sov sött Sötnosar :D


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

fiiin blogg :)

2009-11-10 @ 01:22:24
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag gör inte mycket alls, ska snart handla lite mat, du då?

2009-11-10 @ 15:39:36
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0