The Pitts

Hejsan på er. Har pluggat för fullt typ sen 1 tiden. Jag har läst 5 kapitel av min bok och har endast en kvar, lite synd bara att det inte räcker med att jag bara läser men nej jag måst skriva ett referat av boken också. För några dagen sen började jag titta på Mr and Mrs Smith men jag han ej se hela så när jag tog paus så såg jag sista biten. Jag tycker jätte mycket om den film, det perfekta äktenskapet ;P. Jag tycker att Angelina Jolie är riktigt snygg och vacker, hon är sån tjej som är naturligt snygg. Brad Pitt är en snygging han också eller vad säger ni?




Är dem en perfekt familj? Passar Pitt och Jolie tillsammans?





F*n jag orkar verkligen inte läsa klart det sista kapitlet, varför känns alltid den sista jobbigast? Jaja har ej något val :(


Kommentarer
Postat av: Kadri

Sv. Det är bra med oss.

2009-05-24 @ 21:16:18
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den familjen tycker jag verjligen om! :)

2009-05-24 @ 21:42:25
URL: http://flishas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0