Sleepy, Sleepy, Sleepy

Hejsan bloggen. Detta blir mitt sista inlägg för idag eller man kan nästan säga mitt första inlägg för torgdagen hihi :P. Nä som ni ser så är klockan mycket och det betyder sängdags för Medina. Ska träffa min socionom (arbetsuppgift) klockan 11:15 vilket är skönt få lite sovmorgon. Jag var hos Ivan från 20:00 till 01:00 idag. Vi tittade på två filmer första gången på länge vi gör det, berättar imorgon om filmerna. Efter mötet så ska jag träffa min kompis där vid 12 tiden, jag ska hjälpa henne med plugget. Nä nu börjar det kännas som orden och energin har tagit slut helt :S. Sov sött så hörs vi imorgon, nana gott puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Dem är från net.a.porter.com :)

2009-05-07 @ 14:10:57
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja , det är jag som tar alla bilder :D och jag har bestämt vilken låt jag ska sjunga :D kolla in mitt senaste inlägg vettja! :D

2009-05-07 @ 16:40:08
URL: http://honhannah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0