Skolarbete men gud så ovanligt

Hejsan är hemma från skolan nu och känner mig helt slutttttt. Men skolan slutar inte där, jag ska hålla på med examinations uppgift idag som ska lämnas in nu på fredag. Jag kan inte fatta att det är bara en vecka kvar av skolan. Igår så vara jag och Ivan hemma hos Lil och Paul på kopp kaffe mysigt. där efter så stack vi och beställde mat på sibylla, för lata för att laga mat :). Sen hände det ej så mycket mer igår.

Jaha nu börjar det regna, jätte skoj :(. Nä nu börjar solen komma fram hihihi.

idag ska jag bara sitta hemma och jobba med examinations uppgift, helts bli klara med den idag.

Nu ska jag äta klar min avokado, mmmm gott.


Min killes systerson har fått vattenkoppor. Stackare tycker så synd om honom. fick höra igår att han har fått vattenkoppor på tunga också, vilket gör att han har svårt att äta.

Är det vanligt att man får vattenkoppor på tungan?

mmmm, gott


Utemat som vanligt


Stackare han har fått vattenkoppor


Kommentarer
Postat av: "TechnoBoy"

Jag hatar vattenkoppor


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0