Inflytningspresenter

Hello. Nu har mina kompisar gått hem. Vi hade väldigt skoj tillsammans men inte konstigt det var länge sen vi träffades så alla hade en massa att prata om. Jag fick presenter, inflytningspresenter hihi dem är bara för gulliga. Gud jag börjar få huvudvärk nu inte roligt hihi, men min älskling får ta hand om mig sen när han hämtar upp mig. Det regnar ute men inte så farligt bara lite smått, det lukar blött gräs inte konstigt det var länge sen det regnade. Nä nu tänkta jag lägga mig ner och vila lite huvudet innan Ivan kommer och hämtar mig.



Dem muggarna är en present till både mig och Ivan

Love u girls


Kommentarer
Postat av: Ivan

Ooo fina presenter, speciellt dom muggarna :)....Tack tjejer...

2009-05-03 @ 22:02:09
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: sandra

söta saker där.

Händer inte alls mycket,. ledig från skolan för tillfälet. Väntar bara på att jag ska nationella prov i mmattet, sjdå?

2009-05-04 @ 10:25:16
URL: http://sandransblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0