Follow the list

God morgon på er. Idag så mår jag mycket bättre skönt hatar att känna mig dålig men min näsa är fortfarande konstig. Jag måste kolla upp detta med mitt pollen allergi för nu har det fan med gtt övergränser, ibland känns det nästan som om jag har en stor boll upp i näsan och varje gång jag vill ta in luft eller när jag skrattar så växer den. När jag kan "andas" så låter det som om jag är förkyld så ni kan förstå att man vill göra sig av med detta på tanken att jag har haft det snart i en och en halv vecka. Nä nu ställer vi det med min näsa ska inte vara tråkig med mina jävla näshistorier.  

Min lille bror knackade och ropade mitt namn från brevlådan idag halv 10 i nästan 5 min så jobbig, men nu har jag sagt till pappa att jag inte vill ha något sånt innan 10 eftersom när jag väl blir väckte på morgonen så kan jag inte somna om och jag vill inte gå upp tidigt på helgerna .

Mina kompisar kommer idag till mig halv 5, kommer bli skoj och träffas igen det var länge sen. Så det jag ska göra idag är:

1. Städa

2. Plugga

3. Klä på mig och fixa till mig

4. Sticka och handlar smått och gott

5. Bjuda in dem hihi :P

Detta är en perfekt ordning eller hur?

Nä nu ska jag äta lite frukost och titta på tv sen ska jag börja följa listan.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0