Den viktigaste outfit under kvällen

Det är ofta eller alltid att jag lägger ut outfit som man kan ha på sig under vardagen, fest eller när man tar en sväng till stranden. Så nu tänkte jag lägga ut outfits som är en av det viktigaste plagg under kvällarna. Vår mysiga och sköna pyjamas. För att få en bra sömn så behöver du ha något skönt att sova i, okej nu finns det dem som föredrar naken och om ni tycker det är skönt så är det bra för er. Jag däremot fördrar pyjamas.

Nu kan du få din dröm pyjamas och få en underbar dröm redan i natten ;).
newlook.co.uk

adili.com

dorothyperkins.com

my-wardrobe.com

liaison-dangereuse.com

shop.hm.com


Kommentarer
Postat av: sandra

nej jag går inte i gymnasium, men ska börja till hösten. sjdå?

2009-05-04 @ 16:03:14
URL: http://sandransblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej !



Var med i tävligen på bloggen och vinn ett fint smycke :)om inte till dig själv så kan du alltid försöka vinna det i present till någon annan!



http://lizardqueen.blogg.se/2009/may/smycke-tavling-med-sevenyearsapart.html#comment

2009-05-04 @ 17:56:06

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0