Breathe in, breathe out

Hejsan, nu är jag hemma. Har fått en hemsk huvudvärk känner mig så seg. Var klar med arbetsuppgiften runt 12 tiden därefter så gick jag förbi Pingstkyrka i Hbg. Min kompis och hennes klass hade estetisk verksamhet där dem spela upp lite teater, musik och filmer. Efter det så stack jag och hon och åt thai box. Efter att vi var mätta och nöjda så stack vi hem till henne, det jobbiga i det hela var att vi var tvungna att gå upp för en jävligt lång backe för att komma till henne och det var inte direkt roligt precis efter maten. Jag hjälpte henne med lite arbetsuppgifter, fast okej vi kom ej så långt hihi. Just nu så väntar jag på Ivan, Paul och Lill vi tänkta alla 4 dra till Hbg och hitta på något antar jag. Gud jag känner att det är mycket springande hit och dit idag inte får riktigt andas ut och det hjälper inte att jag vet att jag ska vara i skolan från 9 till 4 imorgon DÖDA mig.

Nu kan du även hitta dit bibliotek ute på vägarna och låna din favorit bok redan framför din dörr :P haha.

Dem kommer på vad som helst för att få människor att läsa böcker


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, tack så mjättejättemycket :D <33

2009-05-07 @ 17:05:19
URL: http://honhannah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0