Borde ha stannat hemma igår

Så som den står i rubriken så var min lördag inte så rolig. För det första så blev jag jätte sur och sårad över en sak, kan inte fatta att en annan människa kan få en annan person känna sig så värdelös. Jag var själv med Ivan och 2 av hans kompisar och eftersom jag kände som jag gjorde så blev det att jag satt själv i bilen och lyssnade på eurovision på radio. Så det kändes lite som kill kväll. När vi skulle ta en runda i Hbg så åkte alla vi i Ivans bil. Där kom ett samtal upp som gjorde att man kände sig lite obekväm, även om det kan vara skoj att diskutera sådan så är det kännare med tjejer. Jag kände mig som Casper spöket.  Så jag kände när jag kom hem att jag ångrade mig och kände att jag skulle ha stannat hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neä jag gjorde aldrig de :/ var på bröllop hehe :D

sj da? vad tyckte du ?

2009-05-17 @ 15:57:33
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0