Whats eating Gilbert Grape

Hejsan. Sitter nu och små läser litteratur som vi behöver till en film (whats eating Gilbert Grape) vi ska se idag i skolan. Vi ska analysera i stort sätt systemet i familjen, de olika roller familjen har och så vidare. Så imorgon ska jag och min grupp träffas och sammanfatta allt. Jag bestämde mig däremot att ladda hem filmen och sitta på en bekväm plats med snacks bredvid mig. så ikväll ska jag titta på filmen och nu är det läsande. Förutom filmen och böckerna så ska jag och pojken förbi min bror, sitta en stund hos dem och ta det lugnt en stund. Idag så vara jag med pappa på jysk skulle handla lite saker till hemmet och så handlade jag även mat. Ska gå läsa lite nu.

whats eating Cilbert Crape


Första gången jag såg denna film så trodde jag att han unga killen var veklingen handikappad. Jag var rätt så ung när jag såg denna film första gången. Men det var inte för än igår som jag fick veta att det är Leonardo DiCaprio som spelar den rollen. Han var tydligen en väldigt bra skådespelare redan i ung ålder.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0