Mandel chokladbrun

Hejsan. Blev inget inlägg igår. Stack till min bror där vid 12 tiden och kom hem halv 5 sen stack jag till Ivan klockan 5 och vi var med varandra farm till 00:00. Så man kan förstå varför jag inte han lägga fram något. Men nu sitter jag här och gör inget. Imorgon ska jag färga håret, valde Mandel chokladbrun. Mitt hår har tvättads ut så jag behöver få tillbaka lystern igen. Jag hoppas att det blir bra. Behöver nog klippa mig också, men det ska jag nog vänta med. Det hände annars inte så mycket idag, jag och Ivan ska kanske iväg idag till CenterSyd, titta runt och ta en fika.


Baby har blivit allt duktigare, igår när jag var ute med henne så när vi kom fram till dörren så tittade jag bara på henne och drog till lite i kopplet så satt hon sig. Samma sak gjorde hon när vi kom in, hon var nära på väg ut från hallen då min bror lagade mat och så klart så luktade det gott för henne. Men jag bara drog till i kopplet så satt hon sig och stannade kvar vid mattan utan att jag behövde säga något till henne. Vi torkar alltid hennes tassar innan hon får gå in i lägenheten. När min bror förberedde hennes mat så satt hon fint och bara väntade, även när jag kallade på henne rörde hon sig inte. Hon kan dem standar tricks men ligg är lite svårt fortfarande. Men hon är duktig och hon är även blivit lugn i hemmet, hon kan skilja mellan ute och inne.

VÄRLDENS SÖTTTTASTE

         Jag tror att hon blev lite irriterad på mig, lätt henne inte sova i fred hihiih.

                
                  
                 Mandel chokladbrun         

Mmmm banan med chokladsås


Peace, Love, Respect

Kommentarer
Postat av: bakir

japp det är min flicka de =D

2009-03-12 @ 20:22:56
URL: http://bakir.blogg.se/
Postat av: meedo

hahah, snygga bilder jag tog, men det var jobbig hon rörde sig flera gånger.blev rund 20 bilder men bara 10 av dem kunde man använda :P

2009-03-13 @ 10:47:39
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0