Caribbean, Bloom, Outfit och Hbg

Hejsan. Sitter här och tittar på Pirates of the Caribbean 1, älskar dem filmerna alla 3. Samtidigt Orlando Bloom är en av mina favoriter :P han har något som man inte kan låta bli att inte tycka om honom, plus han ser bra ut hot. Igår så var jag och Ivan ute med ett annat par, åkte lite runt och tittade läget. Det var mycket poliser igår, kontroll och användande av laser. Jag somnade runt halv 3 i natt, men vaknade (vet inte riktigt vad klockan var) av panik då jag inte kunde andas näsan var helt täppt. Men även när jag vaknade upp idag på morgonen så mådde jag inte bra, min näsa var helt täppt och gjorde även väldigt ont. Så jag kunde så klart inte somna vidare. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska förbi Ivan runt 6 tiden. Juste glömde säga vi var även på Väla igår tittade runt, jag köpte grisöron till Baby hon ÄLSKAR det väldigt mycket. När hon får grisöron så blir hon världen lugnaste hund, hon rör sig inte ur fläcken när hon är mitt upp i sitt ätande


Gårdagens outfit



Orlando Bloom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman .. Hur är det med dig? Fint ditt hår är.. jag har också färgat det blont :) kram

2009-03-21 @ 16:16:42
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0