Hit och dit

Hejsan! Igår hände rätt så mycket i alla fall mycket körande hit och dit. Jag och Ivan stack till min bror och satt en stund där. Sen där vid 20:00 tiden så träffade vi ett par där efter ringde en av Ivans kompis och undrade om Baby och Cesar kunde träffas. Så vi stack till min bror igen så att hundarna kunde leka. Shit Baby hon var otrolig snabb, min bror släppt henne lös. Man kunde knappt hänga på när hon sprang hit och dit. Cesar var i kopplet under lekstunden, så Baby retades lite med honom så klart. Men dem hade skoj tillsammans, lekkompisar. Vist hon bet till en gång så blev ett litet sår, men min bror sa till henne så hon uppförde sig bättre. Min bror har väldig bra kontroll över henne, även när hon var mitt uppe i leken så kunde min bror säga till henne sitt eller stanna så gjorde hon det. När jag var ute med Baby för typ två dagar sen så träffade vi på en kvinna med rottweiler och hon berättade att Amsaff är väldigt lättlärda, det kan stämma om man tittar på Babys situation. Sen åkte vi för att hämta Ivans kompis tjej på hennes praktik plats och sen blev det att alla par skildes åt gick sitt håll. Där efter stack jag och Ivan för att äta sen åkte vi igen till min bror vi skulle lämna lite saker. Och sist men inte minst så åkte vi äntligen hem, var så trött.


Idag har varit en stor dag så lika väll. Har städat mycket inför flyttning. Rätt så många möbler är ner packade. Tvättat fönstren, dammsugat, moppat och just nu packar jag ner lite små sakerna som jag har på hyllan och lite saker som jag inte kommer använda just nu så som några av mina väskor och några av mina skor mer som 13 av dem haha. Det är rätt så skönt att få så mycket som möjligt nerpackat och sen när man väll ska flytta så är det bara dem stora sakerna kvar.

Idag ska jag träffa Ivan så klart :P, vi ska förbi min bror och lämna några filmer mer än så vet jag inte.

outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt :D följ den gärna om du vill:)



aa men tack för din åsikt :)

2009-03-20 @ 14:56:48
URL: http://seelmic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0