Ny frissa

Hejsan! Nu har jag kommit hem. Var hemma hos min pappa han fyllde år idag, 51. Igår så var jag hos min bror, färgade håret. Det är rätt så lik hårfärgen jag hade innan, men det var typ det jag var ute efter. Ville få tillbaka glansen jag hade innan. Men jag tror att den färgen jag har nu är inte den "riktiga", eftersom det kommer tvättas ut lite så blir väl lite ljusare. Men jag planerar till sommaren färga håret ljusare, typ Marabou färg plus lägga in ljusbrun slingor i det hela, fast det får jag göra hos frissan. Efter at jag hade varit hos min bror så träffade jag Ivan, vi var med våra två kompisar. Åt mat och tittade lite runt vad som hände i Hbg. Idag så vet jag inte riktigt vad som händer. Som ni märker har jag en ny header, fhotoshop jävla skit. Jag tror att allt sammanlagt tog mig ca 5 timmar tills jag fick ett grepp om det. Men sen tog det 3 extra timmar tills jag bestämde mig vad eller hur jag skulle göra min header. Jag är väldigt petig människa jag vill allt ska passa och se bra ut.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0