Goda nyheter angående Baby

Baby ska inte säljas till min brors tjejs kompis, dem la ut henne på blocket vilket jag tycker är mycket bättre val. Dem har hittat en köpare, en trevlig ung kille som ska flytta in med sin tjej och vill jätte gärna ha Baby, plus att dem två har redan en hund vilket är bra då kan Baby ha en lekkompis. Men eftersom han kille har fortfarande inte flyttat så kom min bror och han överens att det är okej om han tar Baby när han flyttar och detta är då i juni. Fan vad glad jag blev när jag hörde det, nu har vi Baby lite längre. Min bror och hans tjej fick halva summan igår och gjorde ett avtal så väll vilket är bra för då kan han inte ändra sig, för om han gör det så kan det bli svårare att sälja Baby när hon blir äldre.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0