Blankt hår för dig

1) Det är väldigt viktigt att hitta hårprodukter som passar dit hår, detta gäller både balsam och schampo.


2) Tvätta håret alltid med ljummet vatten och avsluta med kall genomsköljning, då den svalna temperaturen tar framglansen i dit hår.


3) Balsam är det bästa effekt för att få en blänkande hår. Du kan testa med att kamma igenom produkten nedan dit hår är blöt. Låt det sen verka i 30 sekunder och skölj ut det med kallt vatten.


4) Hårinpackningar är bra även för dig som vill ha glans men även för dig som vill förstärka håret.



5) Vad du äter kan även påverka ditt hår du den ser ut eller mår. Mycket lax, makrill och anjovis är bra för extra glans då det innehåller mycket olja. Oljan återfuktar varje hårstrå och efter lämnar friskt och välmående hår.


6) Om du inte har balsam hemma så kan du göra hemmagjord balsam. Så här gör du: blanda en tesked honung i 5 dl varmt vatten, du tvättar håret som vanlig men istället för köpt balsam så använder honungsblandningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo de bra me mig .. saknar er tjejer.. har ni träffats ? Jag koommer till landskrona 9 april tror jag .. Ja jag har blivit blond BLOND BLOND hehe :D

2009-03-22 @ 14:31:44
Postat av: Anonym

Jo de bra me mig .. saknar er tjejer.. har ni träffats ? Jag koommer till landskrona 9 april tror jag .. Ja jag har blivit blond BLOND BLOND hehe :D

2009-03-22 @ 14:32:10
URL: http://angjelinaminprinsessa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0