Är dålig

Hejsan! sitter hemma nu och bara tar det lugnt. Fan fick ett äckligt anfall när jag satt mig på tåget. Jag har haft dem här senaste dagarna varit små yr hela tiden men idag så klarade mitt huvud inte av det längre. När jag satt mig så blundade jag till och helt plötsligt kände jag hur allt gungade nästan som om man var på en båt, sen kunde jag inte känna längre av min kropp. Men det konstiga var att jag hela tiden var medveten om att jag är yr men kunde ej göra något, kunde inte öppna ögonen eller röra mig nästan som om kroppen hade domnat av. Plus jag blev även illamående. Dem här små yrsel har varit väldigt jobbiga, känns hela tiden som om medvetandet försvinner under några sek eller att det snurrar till omkring mig lite då och då under dagen. Men något som så väl har varit jobbigt är att mina knän har blivit väldigt svaga, så ibland när jag går så kan det bli hack, känns som att känslan försvinner just i knän. Det känns väldigt obehagligt eftersom det känns som om jag ska ramla. Jag är en sjuk människa ihihi, känns som om allt bara sakta knäcks, slits ut. Men inte bara det, känns lite som om min kropp har slutat känna hunger vilket ej är bra, för det är genom att känna att man är hungrig som gör att man inte glömmer bort att äta.


Ska hem till killen så att han kan ta hand om mig, vill inte riktigt vara helt ensam hemma är ändå lite skrämmande. Plus han har fixat Twilight äntligen måste se den så klart


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0