15 Mars

God morgon, för min del. Vaknade där vid halv 11 tiden men det tog ett tag tills jag orkade resa mig upp. Är skit trött fortfarande har varit det på sista tiden, svårt att gå upp vilket kommer vara problem sen när skolan börjar igen. Idag så ska jag bara ta det lugnt hemma vara själv och göra en massa saker men samtidigt ingenting. Ska damsuga, diska, städa, damma och plugga in vårt paper inför seminariet nu på onsdag och så klart ta det lugnt bara idag. Kände lite under denna veckan att jag behöver en hel dag att bara vara själv. Samtidigt i mellan idag kommer jag ha igång American Pie 2, och pausa filmen när jag går ifrån rummet. Tycker om dem filmerna alla 3 och det är roligt att ha igång något medan man håller på att städa. Fast okej detta gäller inte filmer man inte har sätt innan så KLART. Nä nu ska jag iväg och göra allt ihihih. se ya



Peace, Love, Respect

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0