OMG

OMG, jag vaknade 13:00, KLOCKAN 1 sist jag vaknade denna tid var nog 1 och ½ år sen och då pratar jag inte om vardagar när jag har skolan, nej jag menar lediga dagarna. Min mobil dog under natten och efter som jag har ett alarm där vis halv 11 för att ta min tablett, så klart så ringde inte jäveln. Men jag vaknade ett par gånger utan att titta på klockan då jag förlitade mig på alarmet kommer att ringa om en stund och så klart så tänkte jag om den ej har ringt än så är klockan nog 9 eller något så plus att det är ljusare nu på morgonen.

Så nu sitter jag och känner mig helt seg och allergisk mot ljus så att jag sitter så klart i mörkret, plus av någon anledning känner jag mig uttorkad så jag dricker just nu en massa vatten.

Måste gå och fixa till sängen innan jag fastnar framför datan och dricka mer vatten ihihih. Nä fan fattar inte hur folk klarar av att sova fram till 1-2 eller kanske till och mer, jag känner mig inte utvilad bara känner mig dålig.


Peace, Love, Respect

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0