Färdig med tvätten

KLAR med tvätten, skönt. Tittade innan på How I met your mother säsong 3 avsnitt 17 Tycker om denna serie så himla mycket, dem är så jävla roliga. Idag handlade det om broders-koden, som exempel inte ha sex med din väns x-tjej.  Och nu är det 2 och ½ man, den är också bra dem är roliga så väl. Killen kommer över snart, antingen stannar vi inne hemma hos mig eller så drar vi ut en stund får se. Jag känner mig så himla trött redan och har fått jätte ont i ryggen på grund av tvättkorgen.

Ska lägga mig i sängen och vila. Stackars min rygg, den har blivit utsliten som fan, har ofta ont i den.


När jag gick andra året i gymnasiet så hade vi individuella val och då valde jag "bild" eller vad det hette då. Dessa målningar som jag ritade gav mig ett Mvg. Så nu hänger dem på väggen i mitt rum, dem är mina favoriter så väl


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0