Mitt huvud sover fortfarande

God morgon på er. Fy fan jag har verkligen inte sov bra, blev väckte flera gånger. Men solen lyser och himlen är klar, blir kanske på bättre humör snart. Mmm vad ska man hitta på idag? Näää orkar inte tänka, mitt huvud sover fortfarande.


Jag börjar bli hungrig, måste fixa ihop något. Såg innan nybakade bullar som min bror köpte innan han åkt iväg till jobbet, mumms alltid gott med nybakade. Men jag ska iväg och stoppa in mig lite mat nu så vi hörs senare, förhoppningsvis så har mitt huvud fyllt på lite med olika tankar.


Hörs sen PUSS & KRAM

En liten del av Landskrona


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. Okey :D Det är samma här. Får se vad dagen utvisar :PÅ

2009-08-25 @ 11:25:14
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0