Härlig dag idag

Hello! Vaknade upp halv 11 idag och kände mig inte alls så bra, jag sov nog för länge. Jag började i stort sätt läsa direkt när jag vaknade. Jag bestämde mig innan jag sätter mig framför datan eller överhuvudtaget sätter igång datan så måste jag läsa ut ett kapitel. Det är viktigt att så väl ta paus i mellan tycker jag. Igår så var jag med min älskling, åkte förbi center syd. Skulle titta förbi den nya affären som har öppnats, såg inget speciellt. Men det var ett par skor jag blev förälskad i och det var ett par gladiatorskor, var riktigt fina vill ha. Efter att vi hade tittat lite runt så satt vi oss ute och åt glass, sååååå skönt väder det var igår men verkar vara till och med skönare idag. Sen åkte vi hem till hans syster men stack ut igen vid halv 21:30 tiden för att titta på street racing i L-a. Det var skit många bilar runt 60 bilar, det är nog rekord för L-A. Men idag lär det nog bli ännu mer i Hbg eftersom det är elmia imorgon. Nä nu tänkte jag göra kaffe till mig, vila lite till och sen läsa
igen.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0